top of page

Συνέντευξη με την Αθηνά Περδικάρη!!!



1) Καλώς ήρθες Αθηνά και σε ευχαριστώ που βρίσκεσαι στην παρέα μας!!!

Γνωρίζω ότι κατάγεσαι από την πανέμορφη και μουσικόφιλη Λευκάδα. Το μικρόβιο της μουσικής πού το κόλλησες;

Εγώ ευχαριστώ για την πρόσκληση! Γενικότερα όλα τα Επτάνησα έχουν μια έφεση στις τέχνες! Παρόλα αυτά εγώ στην οικογένεια μου δεν είχα κάποιον που να ασχολείται με το αντικείμενο. Όταν ήμουν σε ηλικία περίπου 6 ετών άκουσα για πρώτη φορά την Μαρία Κάλλας , ενθουσιάστηκα, άρχισα να τραγουδάω άριες και έτσι βρήκα τι ήθελα να κάνω στη ζωή μου!



2) Έχεις κυκλοφορήσει δύο τραγούδια το "Οι σελίδες της γης" σε στίχους δικούς σου και μουσική Παύλου Ρεμπή και την "Αγέρωχη" πάλι σε στίχους δικούς και της Μυρσίνης Δόξα και μουσική Μυρσίνης Δόξα και Χρήστου Κουμούση. Από πού εμπνέεσαι για να γράφεις τραγούδια;

Πρώτα από όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους αυτούς τους ανθρώπους που είχαμε μια πολύ αρμονική συνεργασία και ένα ωραίο αποτέλεσμα! Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να μου φέρουν έμπνευση, μπορεί να δω ή να ακούσω κάτι και τα λόγια έρχονται στο μυαλό μου από μόνα τους.

3) Ποιους καλλιτέχνες θαυμάζεις και ποιος νιώθει ότι σε έχει επηρεάσει περισσότερο;

Όπως προανέφερα και πριν η Μαρία Κάλλας με επηρέασε περισσότερο, αλλά θαυμάζω πολύ καλλιτέχνες όπως το Δημήτρη Μητροπάνο , τον Γιώργο Νταλάρα ή τον Frank Sinatra. Θα μου πεις τώρα που κολλάνε όλοι αυτοί μεταξύ τους, για εμένα η μουσική είναι μια, δεν μου αρέσει ο "Ρατσισμός" της μουσικής!



4) Θα πήγαινες σε reality τραγουδιού;

Λίγο δύσκολο, αλλά ποτέ μην λες ποτέ…



5) Στην Eurovision θα δήλωνες συμμετοχή;

Ναι! Αν είχα ένα τραγούδι που θα είχε ωραίο στίχο , σύνθεση και να αντιπροσωπεύει την Ελλάδα , ναι θα πήγαινα!



6) Πώς σε επηρέασε η καραντίνα;

Κακά τα ψέματα η καραντίνα μας επηρέασε όλους ψυχολογικά! Παρόλα αυτά όσο οξύμωρο και να ακούγεται αυτό εγώ άρχισα να κάνω και να ετοιμάσω την πρώτη μου δισκογραφία.


7) Πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε 5 χρόνια από σήμερα;

Δεν κάνω μακροπρόθεσμα σχέδια γενικά. Αλλά θα ήθελα να είμαι υγειής και ευτυχισμένη με τους ανθρώπους που αγαπώ.


8) Ετοιμάζεις κάτι αυτόν τον καιρό;

Υπάρχουν διάφορες προτάσεις και κάποια τραγούδια στο συρτάρι αλλά τίποτα προς το παρών ανακοινώσιμο.








43 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

GERALD'S GIFTING

bottom of page